I morgon är ingen vanlig dag,,,,,,,,,,,,,,

I morgon är ingen vanlig dag, då är det Milos födelsedag, ha,ha. Precis som om inte i morgon är precis lika dan som alla andra dagar. Jag skulle vilja sluta fylla år, inte för åldersnojan, utan för att det suger med att fylla år. Jag har alltid tyckt att det är trevligt med att dona inför kalas men nu tar det emot. Jag tycker inte det är roligt, jo att få paketer, men inte att ställa till med kalas. Jag ska sluta fylla år nu framöver, jag slutar och räkna åren också samtidigt. Vad önskar man sig när man snart är ÖVERMOGEN? Jag har det jag behöver och har jag det inte så behöver jag nog inte det. Den meningen får inte missuppfattas, jag blir glad för det lilla. Äch ingen förstår nog vad jag menar ändå? Hörs en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas Du haft en bra dag Milo!

Kram

Therése

2010-10-07 @ 21:42:36
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: karin watrin

Hej Milo

Vad menar du med "övermogen"????? Vi är ju i vara bästa ar. Barnen utflugna= mindre problem. Vi har "fött upp dom" och livet är bara härligt!!!! Försök hitta "tillbaka" till den tiden da du och"gubben" var nyförälskade, hittar du samma "pirrande" känsla sa är de ännu bättre än innan. Jag har hittat!!! Hoppas du gör det samma!!!Det "pirrar"!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-09 @ 19:37:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0