Åldern tar ut sin rätt

Ja ni läse rätt, snart 47 år och trött som en 94 åring. Det var fest i helgen med dans och trevligt sällskap och givetvis lite dricka för att komma i form. Med dricka är det lätt att komma i form i alla fall den kvällen, sen kommer det sega. Kroppen skriker efter vila i flera dagar, så var det inte förr i tiden. Då i unga år klarade man av att festa två kvällar i rad och ändå vara pigg på måndag morgon. Idag är det måndag kväll och min kropp har inte repat sig ännu, hur lång tid ska det ta? Är det åldern som tar ut sin rätt? Klart att jag vet att jag inte är 20 år men ändå. Jag var kanske 20 år i Lördags, eller trodde det. Aj, Aj det bultar och det bankar.,,,,,,,,,,,,,

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHA

2010-09-13 @ 22:29:26
Postat av: milo

Milla det är inget att skratta åt, något år till och du är i samma sits, ha,ha.

2010-09-17 @ 17:12:47
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0