En vanlig kille, eller?

För någon dag sedan såg jag en kille som hade stora problem. Byxorna var 3/4 nere på arslet så han fick rulla på höfterna och slänga ut med benen för att byxorna skulle stanna uppe. Nu skrattar ni men det kommer mer, han hade nog missat frisörtiden på minst tre till fyra år. Luggen hängde ner till axlarna så han fick slänga med huvudet för att kunna se var han gick. Lite komiskt nu, men en handikappad med svårigheter att gå, går nog mer normalt än denna stackars kille. Tänk er benen ut och rull på höfterna och släng med huvudet, oj, oj vilket underbart mode vi har. Om han har flickvän? Nej tror inte det. Jag skulle aldrig gå på stan med en sådan akrobat och jag har svårt att tro att någon funtad tjej ser någon tjusning i denna akrobatiska gångstil. Jo jag vet att man inte ska dömma utsidan för det är insidan som räknas. Då kommer nästa fråga, hur ser den insidan ut när man beter sig som en handikappad fast man är fullt frisk och normal. Hjälp mig att svara på denna fråga......

Kommentarer
Postat av: Annika

Det skramlade inte när han slängde med huvudet? Hoppas verkligen att inte dottern kommer hem med en sådan svärson..kram

2010-09-30 @ 20:07:27
Postat av: Therése

Jag fullkomligt HATAR detta jävla sk mode. Kommer ihåg morgonrasterna när jag jobbade på högstadiet... Man sitter i caféet med en fralla och en kopp te... Då kommer det förbisläpandes en småfinnig pubertetsrumpa lagom i ansiktshöjd!!! Fy fan rent ut sagt. Håll både rumpa och kalsonger INNANFÖR byxorna tack. Undrar vad samma killar hade sagt om deras morsor och farsor gick likadant på stan, på föräldramötet eller när de hade kompisar hemma? Hade varit "coolt" att morsans sloggi flaggade till allmän beskådan, och hade tjejen tyckt det var fräscht att se farsans håriga arsle sticka upp ur byxorna?? Jag tror inte det!

Mitt enda hopp är att dessa slashasar snubblar på byxlinningen (som sitter i knävecken) och utrotar sig själva!

2010-10-01 @ 11:00:35
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Jaana

Kan inte låta bli att skratta. Min son gick igenom den gångstilen. JAG LOVAR....Det går över!

2010-10-01 @ 23:46:11
Postat av: milo

Min son hade halvkas på byxorna och det fick man stå ut med, men detta var så onormalt som man kan tänka sig.....

2010-10-02 @ 12:36:23
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0