Min dotter är 22 år..................

Ja då har ett åt till gått, min dotter har firat sin 22 årsdag. Var blir tiden av? Ibland är det svårt att finna de rätta orden när man vill tala om för sin dotter att hon är den bästa dottern i hela världen. Jag vill tacka henne för innehållet i mitt liv, också för den osjälviska kärlek och tillgivenhet vi har. Det är svårt att föreställa sig att du en gång var liten, och hjälplös och helt beroende av mig som mamma för att överleva. Vilket ansvar och vilken lycka. Jag lärde dig le och skratta, gå och tala.  Jag lärde dig allt det viktiga, du tittade och lyssnade om du sedan tog in allt vet i gudarna, ibland undrar man ju.......Du kommer alltid att vara en del av mig eftersom jag skapade dig, ha,ha nu blir du rädd att du ska bli lik mig va? Du är du och jag är jag. Jag delade med mig av allt som gör dig speciell, du fick vänlighet, ärlighet, uthållighet, eftertänksamhet och lite av mitt tålamod, sedan använder du det som du vill och behöver. Jag hoppas du känner dig trygg och älskad så du kan nå dina mål. Att skriva att jag älskar dig är lätt, I LOVE YOU.................

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fint skrivet...Grattis Jenny

2011-04-04 @ 20:24:13
Postat av: Jenny

Tack så mycket Mamma, du vet om att jag känner likadant för dig. I LOVE YOU TO !

2011-04-05 @ 09:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0