Reklam..........

Tacka vet jag fjärrkontrollen, hur skulle mitt liv se ut utan den? All denna reklam i alla TVprogram gör mig rasande. Jag haffar fjärrkontrollen och börjar Zappa, och hur många kanaler hinner jag blädra till innan där blir reklam, minst 16 st. Tillbaka till programet jag vill titta på till nästa reklamavbrott, då upprepas samma procedur mellan olika kanaler. I början blev det rökpaus i reklamavbrotten men då fick man ju lungcancer, det blev många bloss i alla reklampauser......Finns det inget man kan göra för att slippa reklamen? Någon som vet eller kommer på ett smart alternativ?

Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag bara avskyr folk som zappar på tv, vad gör de att du står ut med 5-7 minuters reklam? Spelar de nån roll om du tittar på reklamen eller zappar dig igenom 16 kanaler?! Lika ointressant båda två..

Plocka fram ett korsord, va social med dem i soffan i pausen,

Eller gör som jag STRUNTA I TVN, där är bara skit i vilket fall som helst.

2011-04-21 @ 09:30:46
Postat av: Therese

När det är reklam brukar jag passa på att:

* pinka

* ladda en maskin tvätt

* tömma diskmaskinen

* bära in det jag hunnit stryka (om det är en strykkväll)

* gå och bre mig en macka/koka lite te



etc



Jag passar på att jag "speed-göra-nytta" i reklampauserna. med all den jävla reklam som man utsätts för under en kväll hinner man med ganska mycket faktiskt :)

2011-04-22 @ 07:21:48
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: milo

Tessan det låter jobbigt, när jag väl har satt mig framför tv:n, då e det kväll....Klister i häcken.

2011-04-22 @ 16:52:43
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo men det är ju min enda träning :)

Utan reklamavbrotten hade jag haft ännu sämre flås ;)

2011-04-23 @ 17:50:29
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0