Sekunder, timmar, dygn,veckor, månader och år....

Sekunder, timmar blir till dygn som snabbt går över i veckor. Veckorna går och sedan är det tid att vända blad i kalendern, ännu en månad har sprungit iväg. Månad efter månad betas av och sedan skriver vi ett nytt årtal, kan någon förklara vart tiden blir av. Går det inte alldeles för fort? Gick jag inte nyss i skolan, tog jag inte nyss körkort? Gifte jag mig inte nyligen och fick barn? Köpte vi inte nyss hus och planerade för framtiden? Nu känns det som om framtiden ligger bakom mig, jag hinner inte med. Man brukar säga att tiden går fort när man har roligt, fy fan vad jag måste ha haft roligt........
Jag har inte åldersnoja, men jag blir rädd att jag inte ska ta vara på tiden som finns i framför mig. Jag är mitt i livet och har inga stora bekymmer, inga stora måsten utan kan ta dagen som den kommer. Tar jag vara på tiden på bästa sätt? Går det lika fort sista biten av livet så måste jag skynda mig o göra sånt som jag skulle göra senare, fattar ni vad jag menar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0