Besviken igen....

Alltid samma känsla när julafton är över, denna besvikelse att det är över. Flera veckor med förberedelser och inköp och så kommer julafton............och pang så är det över. Julafton med förväntningar på att allt ska klaffa o det gör det ju, men jag vill inte att dagen ska gå så fort. Nu vill man nästan plocka bort allt julpynt för det är liksom över. Jag hoppas att jag inte är ensam att känna så här. Vi hade en underbar stillsam jul med god mat och fina paketer men jag känner ändå en besvikelse att det redan är över................

Kommentarer
Postat av: Emil

Kära Milo! Förstår din känsla, men julen har ju precis börjat. För mig kan julen vara ändå fram till påska, det är lagom :) haha!!

KraM Emil

2011-12-26 @ 14:21:21
Postat av: milo

Nej inte ända till Påsk, det är över när julaftons kväll är slut.....

2011-12-27 @ 20:09:09
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0