Julefrid 2011

Nu står Julen o knackar på dörren o jag öppnar o säger att du får lugna dig lite, för jag har lite kvar att fixa. Vi har ju varit hundvakt i 14 dagar nu medan Anton har vilat ut sig i Thailand, så igår fick hunden Rambo sitt julabad. Jag trodde jag skulle bryta ryggen innan han kom i badbaljan. Till slut var han ren o luktade gott och badrummet fick en våtrumstvättning på köpet. I dag är det den 23 december och det finns inte en enda vit snöflinga i sikte. Kvällen ska bli lugn o mysig, inget stress utan bara mys. I morgon kommer svärföräldrarna och Jenny o Andreas och då blir det julmat i alla dess former. På kvällen kommer Anton hem så då får vi äta och mysa lite till. Ska bli skönt när han är hemma igen och allt blir som det brukar. Till alla er som läser min blogg, ha en riktig GOD JUL och var rädda om er....KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie

god jul på er också hoppas ni får det mysigt

2011-12-23 @ 13:41:48
Postat av: Sara Li

Än en gång, GOD JUL!!! <3 <3 <3

2011-12-23 @ 22:00:55
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0