Historia 2011-02-05

En buss full med nunnor körde av alpvägen och hamnade i en ravin. Alla dog. När nunnorna kom upp i himlen stod Sankte Per i porten och sa.
-Alla i ett led tack. Jag ska ställa en fråga till er alla. Han vände sig till nunnan som stod först i ledet och sa:
-Har Syster Rita  någonsin rört vid en penis?
-Ja en gång när jag arbetade på ett sjukhus nuddade min hand vid en en penis.
-Nåväl, du får skölja handen i vigvatten och sedan är du välkommen in. Sedan sa han till nästa nunna i ledet:
-Har syster Birgitta någonsin rört vid en penis?
-Ja en gång nuddade min fot en penis när jag skulle kliva över en man på standen.
-När du sköljt foten i vigvatten är du välkommen in.
Vid det här laget hade det blivit oroligt i ledet och en nunna trängde sig fram till Sankte Per.
-Varför så brottom, syster Harriet?
-Jo om nu jag ska gurgla mig i vigvatten så vill jag gärna göra det innan syster Benedicte sätter sig med baken i det.....................

Kommentarer
Postat av: annika

Ha ha riktigt roligt..kram

2011-02-05 @ 21:39:41
Postat av: Camilla

hahahaha :)

2011-02-06 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0