Mina arbetskollegor blir förvånade...........

Idag har det snackats om olika bloggar och det är tydligen inne med att berätta vissa saker om sig själv. Det handlade om en lista på 5 st som man tycker är snygga, de namn som blev nämda tyckte inte jag var några snyggingar direkt. Då fick jag en utmaning av mina arbetskollerger att åka hem och skriva min lista på snyggingar här på bloggen. Nu kommer vissa att skratta och vissa får goggla utav bara fan för att kolla min smak,ha,ha, så blir det när man utmanar varandra. Här kommer listan, utan inbördes ordning.......

David Beckham

Jared Leto

Glenn Hysen

Tom Cruise

Zinedine Zidane

och till er på jobbet, det är inte bara utseendet utan kolla in kropparna......................


Kommentarer
Postat av: Heidi

Beckham och Jared Leto är riktigt snygga! Men Glenn, ja jo... haha, hehe :D

2011-03-18 @ 17:46:17
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: Milla

De e inget fel på den listan,förutom Glenn(fast han så bättre ut när han va aktiv)

2011-03-18 @ 19:46:39
Postat av: Sara Li

Inget fel på någon av dem (Fast Zinedine har jag dålig koll på)... Och Glenn Hysén är riktigt stilig faktiskt. Kan erkänna att under fotbolls-vm i Italien 1990 var jag "kär" i ungefär tre fjärdedelar av svenska landslaget... Bl a Glenn. :-) Allt handlar inte om ålder, Heidi! ;-) Kul att du skrev listan, Milo! Hoppas smörgåstårtan var god...

2011-03-18 @ 20:58:42
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: milo

Ha, ha , tre i arbetslaget var nyfikna och ni ser fast man är till åren kommen har man inte tappat gnistan. Detta var kul...........

2011-03-19 @ 09:25:47
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Glenn? Ja, för 15 år sedan.

Sen skulle jag haft Jon Bon Jovi, Bruce Springsteen, Mikael Persbrandt och... vem mer..?

Hmmm.... Robbie Williams!

det var fan inte lätt att komma på fem. Jag är grymt kräsen :)

2011-03-19 @ 22:25:58
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ziidane hade ju en given plats i sovrummet ett tag också ju ;-)

2011-03-21 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0