Misstänkt gruppvåldtäkt i Bromölla.

Den 15 åriga flickan var på väg hem i söndags morse mellan tre och halv fem, då blev flickan indragen i en bil och flera män våldtog henne. Ingen ska böhöva bli våldtagen, det är min åsikt. Men vad i helvete gör en 15 årig flicka ute så sent? Ursäkta, men vad är det för föräldrar som inte hämtar flickan. Vad gör hon ute så sent ensam? Är det normalt att en 15 åring får vara ute så sent och själv dessutom? Jag blir rädd, skulle vilja prata med hennes föräldrar om hur otäckt det är i vårt samhälle idag och att ingen ska vara ute och ränna vid denna tidpunkt. Jag blir så ledsen på att många föräldrar idag tänker mer på sig själva än på sina barn, det ska festas, det ska tränas, det ska finnas egentid, jag blir så trött på att höra på detta. Visst ska det finnas tid för detta ibland. Men har man inte mer koll på sin 15 åriga flicka eller inte är mer rädd om henne än så här. Jag vet att man inte alltid har koll på sina ungdomar, men vid denna tiden reagerar jag starkt, att man får vara ute själv och traska. Fan vad arg jag är, först på männen som utsätter flickan för detta, sedan blir jag rasande på att hon var ute själv på denna okrisliga tid. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Håller med dig! Om nu inte flickan stuckit hemifrån utan föräldrars vetskap, fast o andra sidan då har dom ingen koll på ungen o då e inte de heller bra!

2011-03-05 @ 18:17:27
Postat av: Annika

Fruktansvärt, vid den tiden ska dom hålla sig hemma tycker jag..kram

2011-03-05 @ 18:43:03
Postat av: Carina

Håller fullkomligt med dej. Barn ska vara hemma och sova vid den tiden.

2011-03-05 @ 19:41:59
Postat av: Sara Li

Om vi var ett gäng kompisar som var iväg och dansade då vi var tonåringar, bestämdes det alltid i god tid före vems föräldrar som körde oss dit och vilka som hämtade oss! Aldrig att vi skulle behöva ta oss hem själva! Sen kanske alla tyvärr inte har så bra hemförhållanden, kanske är denna tjej en av dem. Stackars flicka som blev utsatt för detta säger jag bara!

2011-03-05 @ 21:24:47
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Lena

Håller fullständigt med både dig och de som kommenterat.

2011-03-06 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0