Ullared

Jaha då överlevde man denna turen också, alltså ULLARED. Ja, Jenny och Zara begav oss dit och det var inte farligt med folk. Hittade inget speciellt till mig själv, ändå brändes där ett par tusen. På vad då? Jo, bra och ha gejor och lite käder till Lasse och Anton. Hur slut i kroppen är man när man kommer hem, känns som om man arbetet i 16 timmar i utan rast. Jag hade ont i fötterna och i ena handleden, fötterna är väl inte så konstigt för man går mycket och långt, men handleden? Håller man för hårt i kundvagnen, eller? Vi sprang på Ola-Conny och Morgan bland varorna, sedan krockade jag med Boris som var ute i affären med några välklädda herrar. Ja vad är en dag på slottet mot en dag på Ullared? ha,ha.............

Kommentarer
Postat av: annika

Vad roligt ,önskar att jag fått vara med..kram

2011-03-31 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0