Jobbiga personer som irriterar....

Jag kan verkligen inte med människor som skryter och skrävlar och det hemska är att detta fenomen tyck öka i rasande fart. Jag tycker det är både fult och skamligt att göra sig bättre än någon annan på ett fräckt och egoistiskt sätt. Inte en tanke på dem som inte har eller kan. Hur kan dessa människor känna sig stolta och avundsvärda när de ser vanmakt, missbruk, orättvisor med mera. Är de gjorda av stål? Iskalla utan känslor och absolut ingen empati. Att skryta är en mycket dålig attityd som kan kosta några framtänder. man kan också citera Magnus Uggla "jag mår illa". Vad tycker ni om personer som skryter om allt, och skulle någon säga något bra har personen något ännu bättre. Hittade en tröja på stan o den kostade inte mer än 50 kr då har personen i fråga hittat en för 25 kr med bättre kvalité i en bättre affär, hm att personen orkar med sig själv. Jag hade låst in mig själv och hjärntvättat mig till en bättre människa........Vad jag blir trött.







Kommentarer
Postat av: Carin

Här har du din jämlike! Detta har jag irriterat mej på under lång tid. Skryt och skrävel, något med det värsta jag vet. Och skulle man,(mot förmodan) säga något själv, ja då tystas man snabbt.MEN,nu säger jag ifrån till vederbörande.Tänk om folk istället kunde vara lite ödmjuka, snälla, bry sig om varandra.Håller med dej fullt ut i det du skrivit. Carin i Åsumtorp

2011-11-23 @ 19:30:09
Postat av: Annika

Fy jag avskyr sådana människor, håller mig långt ifrån dom. Nu för tiden kan jag inte vara tyst heller o blir heligt förbannad.. kram

2011-11-24 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0