Balans och kontroll.............

Jag är den som har många bollar i luften, ibland tappar man en boll, men vad gör det. Bara att plocka upp den igen......
Jag har varit mycket pressad en tid, min kropp har signalerat om att det är tid att lugna ner sig. Sagt och gjort, jag har sorterat bort en massa saker som jag får finna mig i att det får vara just nu. Då kommer problemet, jag vill ha 100 % kontroll, jag vill vara förberedd. Hur ska man undvika att ha dåligt samvete när man sopar något under mattan, inte för alltid men för ett tag...... Jag vet att jag inte kan ha 100% kontroll, jag vet att ingen begär det av mig, jag begär det inte själ heller, men jag vill, jag vill, jag vill............ Vad är det för fel på en, finns det bot, känner ni igen er och kan ge mig råd?

Kommentarer
Postat av: Senita

Tror att många känner igen sig i det du skriver, men inte så många vågar tala öppet om det. Bloggen är underbar kul att läsa.

2011-10-21 @ 18:24:24
Postat av: milo

Tack för kommentaren....

2011-10-30 @ 08:30:29
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0