Giftolog?


Läste en artikel som gjorde mig irriterad sedan skrattade jag länge. Hur dum får en människa bli? Tydligen finns det inga gränser. Artikeln kommer här.......

Vem vill gifta sig med en tatuerad?
Föräldrar bör förbjuda att deras barn tatuerar sig.
Enligt utsago har en tatuerad låg intelligens.
Det innebär att det kan bli svårt att skaffa jobb.
Dessutom varnar man för tatuerarnas farliga färgämnen.
Att avlägsna en tatuering är kostsamt. Vem skulle vilja
gifta sig med en tatuerad person? Giftolog

Hallå, vem har låg intelligens, den tatuerade eller den som skrivit insändaren. SVAR insändaren. Det är inte hur personen ser ut, utan det som sitter på insidan som räknas. När du inte dömer människor för hur de ser ut utan använder din intelligens som du kan upptäcka den mänskliga verkligheten. Visst har utsidan en stor betydelse när det gäller tatueringar, klädsel och frisyrer, men för den sakens skull har personerna som sticker ut INTE mindre intelligens än du och jag...Lär av givet, upptäck mer än vad ögat ser.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilken tur att både Macke och jag är tatuerade då, så att vi vill gifta oss med varandra, haha :-)

2011-11-02 @ 17:47:53
URL: http://lillhedda.webblogg.se/
Postat av: milo

Visst är vissa typer farliga för vårt samhälle, vilken underlig syn på människor...

2011-11-21 @ 22:33:47
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0