JUHOLT för fan...........

Hallå,hallå nu får det snart vara nog...... Alla kommer väl ihåg Monas tobleroneaffär och vad är det jämfört med Håkan Juholts skumma affärer. Lägenhetsbidrag, semesterresan med sambon och nu sist hyrbilsavdrag, finns ett ord AVGÅ, detta skadar hela partiet. Vem kan ha förtroende för politiker i framtiden? Men lite skam i kroppen skulle han själv begära avgång, men nej då han har mer att ge säger han.............Vadå ge tycker det verkar mest som o ta och sko sig på vårt samhälle och utnyttja systemet till max. Att sedan inte våra förtroendevalda inom socialdemokraterna avsätter honom gör att till nästa val byter jag parti. Är det okey att fiffla så här undrar jag hur det ska sluta.......Jag är fly förbannad och vet inte hur jag ska få fram min ilska mot denna Håkan Juholt...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0