IDOL 2011

Hallå vilket jävla skitprogram, rena rama vuxenmobbing på hög nivå. Hur kan Alexander Bard säga
till någon att hon kanske kan få en roll i en skräckfilm? Jag dömer oftast inte människor för deras
utseende men snälla Alexander kasta inte sten när du sitter i glasbur. Det finns andra sätt att
tala om för en person att den inte kan sjunga man behöver inte gå in på person.
Om Alexander skulle ransaka sig själv.

A=Annorlunda
L=Lusfräck
E=Elak
X=Xantippa
A=Absurb
N=Nedrig
D=Diva
E=Egotrippad
R=Rötägg

B=Burdus
A=Agitator
R=Rå
D=Dåraktig

Alltså denna människa är utrustad med mindre hjärna än vi andra, några som läser tänker säkert du själv då, det bjuder jag på.
Jag var tvungen att hoppa på Bard för han är ett ruttet skelett som trampar på andra människor för att visa vem han är.
För mig är han NOLL. Tillbaka till Idol, visst kommer många dit och kan inte ta en ton, än sen. Det får man räkna med, tala om för
dem att de inte kan sjunga och låt dem sedan gå, utan att förnedra dem. Aldrig med IDOL, idag var droppen.

Kommentarer
Postat av: dejta

Jag älskar det ni är uppe också. Denna typ av smart arbete och exponering! Fortsätt med det fantastiska arbetar killarna jag har bildat er till min blogg.

2011-10-01 @ 09:50:58
URL: http://www.flirting.se/dejta/
Postat av: milo

Dejta ? fattar nada?

2011-10-21 @ 18:16:37
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0