Semester

Ja denna semestern diskuterar nog alla, ialla fall vädret som varit. Ja det har varit regn,sol och blåst, inget sommar väder. Jag hade tre solfina dagar o vad gjorde jag då, jo jag hjälpte dottern o hennes sambo att flytta. Vilken tur vi hade med vädret! Vädret kan vi inte göra något åt, bara gilla läget, sen kan man ju önska sig passande väder. Sista veckan på semestern började snickarna och rörläggaren röja i badrummet, här går det undan. Oj vad man kan ha många bra och ha grejor i ett badrum. Jag har sorterat och kastat o varit iväg på tippen, så nu har jag snart nytt badrum och fint i källearen. Hur har ni haft det i sommar?
 
Sen är det ju så att jag har svårt att vara ledig så jag vill att det ska hända saker hela tiden. Längtade dock till jobbet o efter 5 minuter var allt som vanligt igen, Jobba, Äta, Umgås, Sova och så kommer nästa dygn o sen är det snart jul, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0