Dessa Jävla telefonförsäljare.....

Dessa telefonförsäljare som ringer på dygnets alla timma, nja nattetid får man faktiskt vara i fred. Vi är med i Nix så man ska slippa en del, men tydligen finns det en regel om att man får ta kontakt med gamla kunder. Jag svarde på en undersökning på nätet o sen bröt helvetet lös. Det ringer säkert 5 till 7 olika försäljare på en kväll, desto fler som ringer, ju argare o otrevligare blir jag. Om jag vill köpa eller ändra bredband, el osv, så hör jag själv av mig till företaget. Jag tycker så synd om dessa stackars ungdomar som sitter på olika telefonförsäljningsföretag. Kan man få någon inkomst på att få luren i örat av arga folk, ringer de på provetion eller hur går det till. När jag går i taket är när försäljaren säger hur har dagen varit MarieLouise, precis som om vi skulle vara bästa vänner, nej fan vad jag blir sur. Sen finns det inget annat än att klicka personen som bara maler på o säger att detta kan du inte säga nej till.....Kan inte jag, jo det kan jag, nej och åter nej. Vad tycker du om dessa telefonförsäljare?

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag avskyr telefon försäljare, jag säger direkt att jag inte är intresserad. En del blir faktiskt förbannade på mig. Men vem bryr sig inte jag :))kram

2012-12-17 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0