Stressjul?

I år har jag bestämt mig i god tid för att detta ska bli en lugn o fridfull jul. Inget stress, det blir jul ändå. Men det är så lätt att säga att man inte ska stressa upp sig, jag blir stressad av alla andra som är stressade o ska så mycket. Jag har handlat julklappar långt innan jul o maten behöver man ju inte köpa in i det sista. Det går bra att handla i förväg o lägga i frysen. Sen ska det städas o bakas o göra julgodis,hm, varför inte städa innan eller i mellandagarna. Ja tar inte så hårt på det här med städning, jag städar som vanligt alltså veckostädning. Lådor o skåp o alla småkryp behövs väl inte städas när man har som mest att göra, eller? Nej här tar vi det lugnt o njuter av ledigheten för det har varit tufft o hektiskt på jobbet ett tag. Men nu e det jul, så God Jul på er alla..........

Kommentarer
Postat av: Carina Mustonen

Låter klokt, Milo;-)

2012-12-28 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0