Impulsiv " det är jag".

Ibland händer ingenting, sedan kommer lusten och allt ska hända på en gång. När detta inträffar hinner jag knappast tänka tanken klar, innan det ska verkställas. Ett exempel, måla om ett rum, då ska det köpas färg o pensel, målas, färgen hinner knappt torka för då ska möblerna in och man ska heminreda. Måste köpa ny lampa den gamla passar inte mer, två nya blommor och krukor för att fräscha upp behövs också, ah vi tar en ny matta också. Ja så här stort kan det bli på en gång.

Ett annat exempel är när man börjar sortera i lådor o skåp. Då börjar man på ett ställe och efter några timmar har man ställt upp i hela huset. Då måste man städa också och det ingick inte i planerna. Är det IMPULSER man drabbas av eller vad är det? Är jag ensam om detta? Hjälp svara mig för jag blir så trött på mig själv..............

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha , känner allt igen mig..kram

2012-02-16 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0