Kräksjuka, tvi vale....

I måndags förmiddag var det min tur, hela magen bubblade och jag hann precis till toan. Där kaskadkräktes jag i en kvart o kände mig genast bättre. Tänkte att jag ätit något olämpligt. Gick in till mitt kontor o kände att kraften från kroppen bara rann av mig, hm, vad är detta? Kände mig super skör, bäst att ta sig hem. Sagt och gjort, skeppade över skutan till min duktiga personal och begav mig hemåt. Bara en liten bit kvar, sedan är jag hämma. Jag fick stålsätta mig för att hålla mig på vägen, jag tänkte inte en sväng till, jag orkar inte svänga. Äntligen hemma. Att vira en kropp i min storlek runt wc-stolen är inte enkelt. Ni som vill ha all info så kom det från alla möjliga hål. Jag vände in och ut på mig själv hela eftermiddagen. Jag kände till och med hur vaxet lossnade i trumhinnorna o var på väg ut. Efter flera timmar och kroppen var rejält nerkyld kravlade jag mig till sängen. Varje gång jag försökte ta en mun vatten så kom det upp igen. Febern hoppade upp o ner hela natten. Nästa morgon låg mannen med samma sjuka. Usch säger jag bara. Nu har febern gett med sig men vad sleden man kan vara. Känns som om varenda muskel i kroppen har träningsvärk. På kvällen kräktes sonen o nu har han också feber, jag sätter ut en skylt vid dörren "PEST" så känns det: Nu blir det sängen igen, man orkar inte mycket.......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker så jävla synd om er, Krya på er så vi kan hitta på något skoj i helgen . Älskar dig.

2012-02-15 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0