sexolog!

Sexolog, vad fan är det, ett yrke? Vem bryr sig om alla skriverier och frågespalter om sex? Hur är sexologernas eget sexliv, hur ser det ut? Hänger de i taklampan, tar en snabbis på köksbordet, eller har de en filt i bilen i fall lusten dyker upp? Jag bryr mig inte om alla skriverier om sexleksaker, överraska din partner, bästa ställningen, snabb sex på lunchen och håll lusten levande...... Ja vi gör så gott vi kan, ibland blir det lite si och så med sexet men det blir det med middagen också ibland. Det kan väl för fan inte alltid vara toppen. Det är väl upp till var och en hur man lever, ingen sexolog kan tala om för mig vad jag ska göra, inte heller frästa mig att ha sex på lunchen.......

Kommentarer
Postat av: Nicke

Sex på lunchen?

Kanske det får vara en pizza då? En fläskesteg skulle säkert vara mer obekvämt;-)

2012-03-02 @ 10:46:38
Postat av: milo

Ha,ha, gör vad du vill på lunchen men glöm inte äta....

2012-03-02 @ 16:36:59
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0