Zlatan rött kort...

Japp då var det dax igen, vår stora stjärna ZLATAN visar hela världen vilken fantastisk fotbollsspelare han är....
Rött kort och utvisad för att han slog en motståndare med öppen hand mitt i ansiktet. Det hör inte till fotbollen, en stor diva skiter ut sig själv och hela fotbollsvärlden. Jag har aldrig gillat Zlatan och tycker inte han lever upp till sitt fotbollsvärde. Han kan inte leverera så att jag tycker han e bra, tycker han är mycket osportslig. Han är kaxig och en stor diva i mina ögon, men jag vet många som tycker tvärt om. Nej låt han böta många miljoner för detta övertramp, eller skänk två månadslöner till små fotbollsklubbar i vårt land.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0