Anders Svensson/Håkan Juholt


Det finns några personer som jag tycker är på fel plats i livet. Den ena är fotbolls pensionären Anders Svensson och den andra är S-ledaren Håkan Juholt. Ingen av dessa tillför något positivt. Anders S har inte varit någon klippa i svenska landslaget de sista 10 åren, men nu säger han själv att han nog backar inför svenska landslaget. Det tackar jag för, det har sett bedrövligt ut på matcherna och det finns många fler yngre talanger att sätta på hans plats. Anders säger själv så här " Jag vill känna att jag är med och tillför något, inte bara är med". Precis Anders, så har jag tyckt länge. Lämna till någon som tillför mer. Då är nästa person Håkan J, men snälla Håkan, vad är det du inte förstår? Du har allt och alla emot dig hur tror du att du ska tillföra något när inte svenska folket tror på dig. Känner du inte att det inte funkar? Hur kan du med berott mod sinka och ljuga och förlöjliga dig själv. Hur kan man med lite sunt förnuft tro att inte liken i garderoben ska komma fram? Hallå, alla vet väl hur vissa positioner granskas, eller? Nej Håkan gör som Anders S, BACKA, och det fort som fan.................





Kommentarer
Postat av: af Nygren

Låt ljugholt vara kvar så är ju chansen obefintlig att sossarna kommer till makten igen:0)

2012-01-20 @ 18:34:31
Postat av: milo

Nygren, tänk tanken att slippa se det gråa nyllet i media. Han har ställt till med mer än nog.....Till slut drabbar det dig med, kanske hans fel att du e förkyld?????

2012-01-20 @ 19:50:45
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0