Sommar

Hur fort går inte en sommar? Idag är det den första juli, och änn har vi inte haft någon riktig sommar, kqanske någon enstaka dag. Jag behöver inte strålande sol varje dag men jag saknar de ljumma härliga sommarkvällarna som förlänger dygnet. Som det är nu lägger man sig framför tv:n o gäspar o sedan blir det sängen. Man liksom går i dvala o känner inte att man får ny energi. Jag börjar tycka synd om de som har semester nu, det är ju inte stranden väder precis. Hoppas att sommaren vänder nu i Juli så vi kan bli lite piggare. Det är inte klokt vad man är beroende av väder, som det kan påverka vårt humör. Hur blir ditt humör när vi har sådant här skit väder?

Kommentarer
Postat av: Mammatillmio

Jag tillhör nog den enda som älskar denna sommar. Sol och värme = svullen, irriterande och hemsk mig!! Känns som denna sommar är för mig! Hoppas däremot på lite fina dagar i slutet, i augusti/september :) trevlig semester önskar vi!!

2012-07-01 @ 11:34:52
Postat av: milo

Det svullna försvinner väl snart?

2012-07-01 @ 15:17:47
Postat av: Veronica

Mitt humör blir helt upp och ner, jag skulle så gärna vilja ha lite ordentlig sommar nu. Så man kan få energi inför hösten och vintern :) Tack ! Det är både jag och Peter som fotat, det är nog mest kamerans förtjänst att det blir fina bilder :)

2012-07-05 @ 11:07:42
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0