Att våga må bra.....

Att ha kommit så långt i sitt liv så man vågar satsa lite på sig själv, det är då man mår helt bra...Det gäller att sortera bort det som inte förgyller livet. Man ska leva sitt eget liv och ingen annans, och man måste våga ta reda på vem man är och vad man vill. Vad älskar jag att göra är en bra fråga, fyll livet med det du tycker om. Lär dig uppskatta olika saker och var positiv då höjer du energinivån o man orkar mer än man tror. Om det finns saker i livet som man inte trivs med så våga tro att du har rätt att välja annorlunda och gör en förändring. När man städat bort saker som stjäl energi har man mer tid till andra trevligare saker. Våga lita på att dina val, känns det okey så har man rätt att njuta.

Kommentarer
Postat av: Annika

Helt rätt har lärt mig att säga nej till det jag inte vill, o de är så skönt. Vill jag lägga mig o läsa så gör jag det. För läsning är det bästa jag vet..kram

2012-06-24 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0