Ett nytt ordspråk som...

Ett nytt ordspråk som jag ska försöka leva efter  " Man ska akta sig för att ha så många järn i elden att den slocknar".
Många järn i elden är jag i ett nötskal, allt ska hända på en gång och helst vara klart på noll time.... Allt ska gå i rasande fart så jag kan börja med nästa projekt, ibland blir jag så trött på mig själv. Då tänker jag "ta vara på tiden idag för du vet inte hur mycket tid du får i morgon". Då vaknar det dåliga samvetet och jag tänker att jag måste göra detta o detta först sedan kan ja ta vara på tiden, men då är det nästan tid för sängen. Att man aldrig lär sig. Men nu ska jag försöka suga till mig av detta fina ordspråk, det skulle ju vara synd om brasan slocknade eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Birgitta S

absolut, det hade varit en katastrof

2012-03-15 @ 19:08:46
Postat av: Anonym

absolut, det hade varit en katastrof

2012-03-15 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0