Kom alltid ihåg............

Kom alltid ihåg att du är unik, precis som alla andra. Vi är alla olika personer och ska så få vara om det inte skadar någon. Ja är jag och du är du och vi båda är unika på vårat eget sätt. Att bara gå runt på jorden o tro att amn själv är unik gör inte andra människor glada. Man måste se sin egen unika person för att sedan kunna se andras, här är det lätt att antingen bara se sig själv, eller bara se det unika hos andra. Allt handlar om självkännedom och att man trivs med sig själv. Är jag inte tillfreds inombords kan jag aldrig föra över positiv energi till någon. Tänk hur många unika sorter det finns i vår värld? Tänk sedan nästa tanke, att vi skulle vara lika varandra allihopa? Nej det är det som är livet att vi är unika på vårt eget sätt o att vi har tid att se varandras unika sidor o lära sig uppskatta dem och inte vara avundsjuk o bitter. Kan det vara så här enkelt?

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja jag tror att de kan vara så enkelt. Tänk vad härligt att vi alla är olika o unika.Men man måste nog tycka om sig själv för att tycka om andra..kram

2012-11-25 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0