Ytligheten på internet.

Ibland brukar jag kolla runt på lite olika bloggar och en del är helt jävla urkassa och en del är läsvärda. Nu tar jag kanske i och får själv skit för min blogg. Den är kanske inte intressant för er. Jag försöker skriva om sådant som intresserar mig, sånt som jag vill diskutera o ha synpunkter på. Tillbaka till de kassa bloggarna, jag behöver inte läsa dem o det gör jag inte heller om det inte är intressant. Här kommer några exempel........
Min mage är i olag idag, jag har bajast fyra gånger. Vem bryr sig, grattis till en god tarmfunktion.
Idag var jag o handlade o så kommer hela listan. Vem bryr sig, sparkdräkt, makaroner och hushållspapper?
Jag är nog sjuk, symptomen är diarre, hosta o feber. Vem bryr sig, tror inte doktorn läser bloggen.
Idag har jag varit på gymmet o så redogörs en timmes aktivitet.Vem bryr sig, alla har väl någon fysisk aktivitet.
Mitt husdjur uppför sig konstigt, är något fel? Vem bryr sig, ring veterinären.
Mys middag med älsklingen o så kommer hela dukningen med levande ljus och receptet på middagen. Vem bryr sig, ät o mys o var glad.
 
Förstår ni vad jag menar? Det måste väl vara lite mer intressant, man måste väl få ett leende eller en tankeställare för att orka läsa vidare. Sen vet jag att alla är olika o jag säger inte att min blogg är bättre än dessa exempel, men jag tror i alla fall att jag inte är så här ytlig o ointressant. Säg gärna vad ni tycker..............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker din blogg är mycket läsvärd. Många kloka ord och tankar. Carina

2012-10-29 @ 13:01:00
Postat av: milo

Tack Carina, många läser men inte många lämnar sina kommentarer, vet du varför?

2012-11-11 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0