Nytt badrum, äntligen......

Att renovera kan ta på krafterna och att då vara utan sitt badrum e inte lätt. För det första så hur mycket pill och saker har man inte i ett badrum. Jag hade tre flyttkartonger med saker. Nu e det så att vi har två toaletter till i huset så problemet har varit dusch, och det har vi löst med att duscha på jobbet och på idrottsplaten och någon snäll granne. Jag är ingen yrkessnickare o tur e väl det, för alla dessa torktider med ett våtutrymmer har gjort mig fjollig. 24 timmars torktid på det mesta, färg, fogmassan, och sedan ska det målas igen...men,men. När saker är nerpackade i flyttlådor då kommer man på att jag behöver fotfil, salva, elastisk binda, salubrin, hm.hm. Men nu e det klart, så fint och modernt. Äntligen är alla saker på plats, inpackade och sorterade. En enkel fråga, behöver man 14 st påsar med flytande tvål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0