Svenska Hollywoodfruar......

Är det någon som tittar på denna förnedrings TV? Alltså finns det så många dumma svenskar i Hollywood så att man kan göra ett program, tydlingen. Gunilla är ju ett stort skämt, alltså hur dum får man vara? Jag som är svensk skäms på hennes bekostnad, jag hoppas att det är skämt . Gunilla måste ha ett manus, där hon är just så här dum. Att hon sedan är mamma också är bara att beklaga, stackars dotter. Sedan kommer vi till att Gunilla är singel, ja hur skulle hon kunna vara något annat med den skeva synen hon har på sig själv och livet. Hur har hennes uppväxt varit undrar jag? Vad har gjort henne till den hon är, kan ingen tala om för henne hur folk ser på henne, att hon skämmer ut oss svenska kvinnor. Tänk om de tror att alla svenskor är lika tappade, oj, oj,oj. Hon kan inte stava till empati, respekt och vet inte vad självkänsla är. Stackare hur ska livet bli för Gunilla? Jag bryr mig inte bara hon stannar där hon är o inte kommer tillbaka till vårt land med sin syn på livet. Usch vilket uselt program, råkade se ett och ska aldrig titta mer, aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0