Tröttare än trötter...

Att sitta och vänta på att det ska bli tid att gå och lägga sig för man är trött är så tröttsamt. Jag vet att ju längre man sover ju tröttare blir man. Men hur mycket sömn behöver jag? Jag lägger mig vid 23 tiden eller senare och läser en stund och somnar kanske vid 23,30 eller 24,00. Klockan ringer sex på morgonen så det blir ca 6 eller 6,5 timmar och det är väl normalt? Jag har provat lägga mig tidigare men då vaknar jag vid fem eller tidigare. Varför är jag inte utvilad när jag vaknar? Är det den dåliga sommaren som gjort att man fått för lite soltimmar? Är det åldern eller vad kan det vara, trött är jag och tröttare lär jag bli innan det blir kväll,hm.....

Kommentarer
Postat av: birgitta s

är du snarkare som har andningsuppehåll, då känner man inte sig utvilad på morgonen eller kan det tänkas att du har för många järn i elden, inte otänkbart. Hoppas du finner lösning på problemet för det är jobbigt att alltid vara trött, kram till dig

2012-09-13 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0