JULSTÄDNING.

Jag brukar fuskstäda innan jul, men efter jul brukar jag ta itu med lådor, skåp och garderoberna. Fy vad man kan samla på sig. Det kliar i fingrarna att få undan allt julpynt, men har bestämt att det ska vara uppe så länge som möjligt. Får väl se hur länge det blir. När plockar ni undan ert julpynt?
Jag brukar ta allt när julgranen börjar barra, men den står så fint ännu. Några tomtar och adventsstakarna har redan åkt ner i lådan, några juldukar också. Då e frågan hur länge kan det klia i mina fingrar.
En annan tanke är att jag bara ska blogga fram till nyår o sen lägga ner, inte speciellt roligt att dela med sig o inte få några kommentarer. Önskar alla ett gått nytt år.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det verkar som att ju äldre jag blir desto snabbare åker julsakerna ut, förr hade jag det uppe så länge som möjligt men det är roligare så länge man har små barn, jag önskar DIg och din familj ett riktigt Gott Nytt År

2013-12-29 @ 12:21:34
Postat av: Sara Li

Jag brukar plocka ner dem lite efter hand, men vid tjugondedag Knut är allt borta. Oj, ska man vänta på att granen barrar, då får vår stå kvar till nästa jul, haha! :-)

2013-12-29 @ 17:19:01
URL: http://sarali76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0