Mer snö...........

oj vad många som hänger läpp nu för att det kommit mer snö. Jag älskar det. Det blir så ljust och jag blir på skönt humör. Luften blir hög o fin. Visst jag vet att det drar med sig en massa som skottning och avåkningar i dikena, men trots detta älskar jag snö. Alla i trafiken ser väl att det kommit mer snö, då får man ge sig ut lite tidigare o köra där efter, eller? Skotta är gratis friskvård, då slipper man springa på gym...............
Tänk på barnen så kul de tycker det är med lite snö, så mycket uteaktiviteter de kan göra. Promenader i snön med synliga fotspår som visar att det bara är jag som gått här än så länge är så fint, visst e jag speciell?

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag tycker oxå det är bättre när det är snö en de slaskiga och gråa! Men detta hattande är jobbigt.. Nu kan de ligga Feb ut sedan kan den försvinna :)

2013-02-02 @ 09:25:07
URL: http://zarasigfridsson.se
Postat av: Annika

Ha ha ,ja du är speciell Milo. Själv så avskyr jag vinter o snö..kram

2013-02-02 @ 09:47:36
Postat av: Christel

Jag hejar på dig Milo. Jag älskar också snö. Lyser upp så fint ;-)

2013-02-19 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0