Sur-kärring de e jag de!

Usch vad jag mår dåligt att behöva vakna i denna trötta slitna kropp. Allt tar emot och orken är helt borta, allt runt omkring äter mer energi än vad jag har. Är så trött så jag ser inte att jag får någon energi tillbaka. Jag ger kanske för mycket själv? Jag vaknade idag o kände bara "nej" nu får det snart vända. Ingenting känns roligt, allt är bar en massa tråkiga måste. Varför måste jag? Varför kan inte bara jag också släppa allt o skita i hur det går, jo för jag är inte den personen. Jag har ansvar och vill så mycket.....Nu har jag gnällt av mig lite o det känns lite bättre...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wandås

Låter som du skulle behöva en go semester till solen med god mat och dryck och lite Goa behandlingar.. Massage, ansiktsbehandlingar o massa annat skönt..samla lite energi... En bra multivitamin på de kram :))

2013-02-18 @ 22:22:23
Postat av: Sara Li

Milo, du är absolut ingen surkäring.
Och ja, kanske ger du för mycket av dig själv till andra istället för att lyssna på din egen kropp och vad den orkar med. Du är så snäll och hjälper till överallt trots att dina egna "måsten" hopar sig runt och över dig.
Jag är så glad att ha dig som chef och kompis, och jag vill bara att du ska må bra.
Lyssna inåt! Du FÅR säga nej!

2013-02-18 @ 22:28:15
URL: http://sarali76.blogg.se
Postat av: birgitta s

håller fullständigt med Sara.

2013-02-18 @ 22:32:36
Postat av: Zara

Ja, du ger mycket av dig själv! Du är en underbar människa som jag är glad att ha i mitt liv. Du är en bra förebild för mig och mina barn! Kram

2013-02-18 @ 22:33:12
URL: http://zarasigfridsson.se
Postat av: Anonym

Såg nyss reklam på TV Gerimax- daglig energi... finns på Life.. Men röstar ändå på en go semester :))

2013-02-18 @ 22:46:12
Postat av: Pernilla W

Blev visst anonymt.

2013-02-18 @ 22:47:36
Postat av: TODDE

Halåååå sur käring kom på en kopp kaffe en dag .. Så skall jag passa upp dig även privat ;)

2013-02-19 @ 07:31:57
Postat av: milo

Oj vilka omtänksamma människor det finns! Ibland måste man kräka av sig. Sedan känns det bra igen...kram till er alla......Vissa förslag ska övervägas....

2013-02-19 @ 18:46:07
URL: http://milogottfridsson.blogg.se
Postat av: Carola

Hej, kolla upp din sköldkörtel. Min syster mådde oxå dåligt,ständigt trött. Småbarnsmamma så hon trodde det berodde på det,men gick till läkare för provtagning. Och hon hade underproduktion och blev insatt på levaxin direkt. Så sök läkare för provtagning,om du inte vet orsaken till din trötthet. Är visst väldig vanlig åkomma bland kvinnor.

2013-02-23 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0