Framgång i livet.

Vad är mitt mål? Om man vet det o börjar fundera, så att man verkligen förstår vad man strävar mot, då är saken biff. Då e det är lätt, roligt och motivationen kommer av sig själv. Visst det kan finnas hinder på vägen o vissa dagar kan det kännas motigt. Men har jag väl bestämt mig för ett mål så på ett eller annat vis ska det gå......
Vägen dit kan se olika ut vid olika dagar, hur man mår o vad som händer spelar stor roll. Frågan som man ska ha med sig på vägen är " är det detta jag vill"? Vägvalen till framgång eller målet bestämmer man själv. Hur lång tid det ska ta bestämmer man också själv. När man är vid framgången eller målet känns det så harmoniskt i kroppen o man får ett lugn. Detta skulle inträffa lite oftare, om vägen fram hade varit gratis. Men inget är gratis man får sträva, jobba och ibland slåss för att nå dit man vill..............

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så sant, så sant som det är skrivet!

2013-07-19 @ 06:21:09
Postat av: milo

Bara du och jag som tycker så här, eller?

2013-12-29 @ 11:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0