Ljusa o mörka sidor..................

Att vara glad o se saker från den ljusa sidan gör onekligen livet lättare. Man kan inte alltid vara positiv....ibland måste man få bryta ihop. Omgivningen begär att man ska sprudla av glädje i alla olika former. Jag är glad för mitt mod, humör och min beslutsamhet. Jag har inga negativa tankar o brukar inte oroa mig för saker o ting. Det får bli som det blir. Fast det har inte alltid varit så. När barnen var små o man skulle få ihop vardagen o man var nere för golvning så spelade man teater o sa att allt var okey. Då kunde man plocka fram lite styrka o gå på, det görs inte idag kan ja säga. Är jag på topphumör så märks det, är jag nere så märks det. Idag orkar jag inte spela teater. Idag säger jag som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0