Jag skiter i all forskning........

Jag skiter i all forskning, antingen har de forskat fel, eller är det fel på mig, hm. Forskningen säger att om man vill ha snabb energi så ska man äta aprikoser, katrinplommon eller russin. Men inte jag, jag vill ha en söt kaka eller godis. Forskiningen säger att det är farligt med transfetter som finns i massor i vår så kallade skräpmat, men trots det skriker min mage efter denna skräpmat ibland. Forskningen säger att vi sitter för mycket framför datorn och trots det sitter jag här alldeles för länge och för ofta.......... Jag skiter i all forskning o lever efter mina egna regler utan hänsyn till all forskning. Hur gör du?

Kommentarer
Postat av: Carin

Kunde inte sagt det på ett annat sätt själv! Nu ska jag ta en kanelbulle och sätta mej framför datorn...

2013-05-20 @ 19:59:22
Postat av: milo

Helt rätt Carin........

2013-05-21 @ 22:04:40
URL: http://milogottfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0