Att inte komma igång.......

Med så här mänga juldagar mitt i veckan blir man ju extra ledig o har all tid i världen. Men vad händer? inte mycket, bara det som e måste. Varför är det så svårt att komma igång med sånt som borde göras, varför tar det emot? Ändå vet man att när det är gjort så kommer en skön känsla i kroppen. Slapp, slö och åter slapp, det är så jag känner mig just nu. Nu e det ju nytt år o vi ska framåt, men jag trillar bakåt ner mot madrassen o hittar tv kontrollen sen e det kört. Nej i morgon kör ja till jobbet o gör lite nytta. Hur får ni er energi?

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lyd din kropp o vila, allting blir mer strukturerat när man jobbar, ibland kan även du behöva lite återhämtning

Svar: Ja man har mer struktur o planerar på ett annat sätt när man jobbar.
milogottfridsson.blogg.se

2014-01-02 @ 16:27:20
Postat av: Sara Li

Du FÅR slappa! <3

Svar: Tack, behövde en spark där bak Sara.....
milogottfridsson.blogg.se

2014-01-02 @ 16:56:56
URL: http://sarali76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0