Underbara Lördag.

Underbara Lördag med barnbarnet Elly. Min dotter har opererat båda sina tånaglar för nageltrång, tycker hon fixar det bra. Men vi har fått stöttat upp med vård av barn eftersom hon inte kan gå riktigt i trappor med den lilla på armen. Igår var det min tur. Förra besöket hos Elly var inget roligt, bara jag pratade så blev hon ledsen o tog jag henne gallskrek hon. Det blödde i hjärtat på mormor, men vissa perioder blir de ju lite främmande. Men igår var allt som vanligt, hon skrattade, busade och badade med mormor. Vilken lycka att få vara med en hel underbar dag då vi båda hade bra dagar med bus och mys. Hjärtat håller på att brista av kärlek, skulle vilja ta henne med mig hem...Nej nu överdrev jag lite, jag var faktiskt rätt trött efter en hel dag med min älskling. Det var rätt skönt att lämna nattning o dess bestyr till Jenny o Andreas. Stackarn Andreas jobbar helgen o verkade rätt sliten av att ta allt spring i trappan om kvällar o nätter. Men tårna börjar snart arta sig o det går på rätt håll. Snart är allt som vanligt igen. Måste säga att jag sett snyggare tår än dina Jenny.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0