Mitt underbara jobb...............

Mitt underbara jobb, brukar inte blogga eller lämna ut något om mitt jobb men idag måste jag..............Vi har kanske inte det bästa jobbet alltid men vi har de bästa arbetskamrater man kan ha. Idag har vi varit en mer än vi brukar o då har vi bakat massor av tårtor till vårt tårtkalas den 22 maj. Vi har fnittrat o vi har skojat  o de som inte känner oss hade lätt tagit oss för en sluten avdelning som kan vara farlig för allmänheten. Då kan ni fatta var ribban låg idag. Alla dagar är inte så här, men dessa dagar ger en energi som varar i flera veckor. Jag skulle vilja krama alla i en stor gruppkram idag för att jag är så glad att ha denna fina personal. Den ene är inte den andra lik men tillsammans är vi oslagbara..................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt med arbetsglädje och allas bidrag till detta är nödvändigt. Allt handlar dock om god ledning och det bidrar du till förstår jag. Heder till dig.Kramar.

2014-05-12 @ 17:09:34
Postat av: Sara Li

Ååååh och så missade jag denna dag! Hehe fredagen var iofs inte dum den heller. I morgon får vi se vad vi har att vänta!

2014-05-12 @ 17:27:03
Postat av: Anonym

Sara vi har många härliga dagar på vårt jobb...

2014-05-12 @ 17:49:40
Postat av: milo

Sara det var jag som blev anonym.

2014-05-13 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0