Julstämning

Ja då brinner det i knutarna.........julen är snart här, hur ska man hinna med allt. Stakarna står i fönstren o här är städat och pyntet åkte också upp i en fart. Jag har handlat julklappar under hela året så där är det lugn, något litet kvar. Visst är det med skräck och lite tjusning, det här med julklappar. I år har jag två små barnbarn att handla till, så kul. Mitt stora hjärta som är två år nu förstår allt med klappar o tomten som kommer med dem, fast hon e inte överlycklig att det är tomten som ska lämna paketerna. Vi får se hur det går.....I går ordnade vi på jobbet lite julfest för de andra köken, det blev lyckat. I morgon är det dax för kollegerna att komma till mig och ha julpyssel, kanske inte så mycket julpyssel som i början,ha,ha. Vi har mycket att hinna med på en kväll..... Ja o tiden springer iväg, på söndag tänder vi det andra ljust i staken, var blir tiden av?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julklappar, det blir nog att vi handlar det på lördag, hoppas jag. Vi är ju som sagt snart framme vid jul. /Sara Li

2015-12-03 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0