Få tummarna ur.................

Få tummarna ur arslet o börja skriva lite blogginlägg, är på tiden tycker jag o kanske du också. Tiden springer iväg o jag har så mycket jag vill göra men hinner typ hälften. Jag handarbetar och syr rätt mycket nu, just nu virkar jag mormorsrutor till ett täcke till barnbarnets dockvagn, så tid har man. Prioritering. Kan jag virka, nej, kan bara virka efter diagram ni vet när mönstret är uppritat i rutor. Men nu finns ju youtube o där kan man fan lära sig allt från att virka mormorsrutor till spela fiol, alltså vilka möjligheter vi har till att skapa om vi bara vill. Man kan lära sig koka bruna bönor och sätta på lösögonfransar, ja ni fattar själv vilkee bredd youtube har. Här finns inga gränser. Jag syr lite barnkläder till barnbarnen o säljer det som blir över, innan sydde jag på beställning o då blev jag så stressad med att få det färdigt i tid, så nej, nu bestämmer jag vad jag vill och när jag vill. Hör ni så kaxig jag börjar bli, ha,ha är det åldern, då blir det inte bättre med åren kan ja lova.
Vad gör du på din fritid o vad tycker du om youtube?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0