Mycket har hänt.................

Ja satan i gatan vad tiden springer iväg, var blir den av? Jag är nu Mormor till två underbara tjejer som jag har förmånen att bo nära, jag kan träffa dem ofta o det är jag så tacksam för. Jag är också farmor o det är samma sak här, de bor i samma by så bara köra inom när man vill mysa, busa eller pussas. Jag vill vara delaktig i mina barnbarn, jag vill bygga en relation som varar livet ut. De ska veta att jag finns i alla lägen. Elly som är fyra år vet att jag finns o vart jag är, är jag inte hemma så är jag på jobbet. Längtar hon efter mormor söker hon mig där jag är, gullfia. Den relationen går inte av för hackor, kärlek på hög nivå. Lilla Ebba har jag kanppt hunnit bygga någon relation med, men det kommer hon är ju bara 7 veckor. William är nu drygt 2,5 år o det är farfars gosse, jag duger bara ibland. livet är underbart.
 
Juletid o julestress? Nej i år skiter jag i det mesta, känner mig sliten o trött, gör vad jag känner för o resten får vara. Det blir jul ändå. Oh det här med jul,,,, så mycket förberedelser o förväntningar o sen är det över på ett par timmar. Det finns ljusglimtar också, pynt o ljus o mycket mys. hur har ni det nu när det bara är två veckor till jul????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0