Retar mig på viss förälder i affären.................

Visst e det lite mer folk i affärerna just nu till jul, men mitt inlägg gäller mataffären. Det finns ju kundvagnar o kundkorgar att låna när vi ska handla, superbra. När jag var i affären senast var det en mamma som lyfte ner sin flicka i kundvagnen, ja flickan var för stor för sistsen där barn ska sitta. Jag uppskattar att flickan var åtta nio år, o kan ni då se framför er när mamman skulle lyfta ner denna klump till flicka. Vagnen höll på att välta flera gånger., när de slutligen lyckades pressa ner hela kroppen med armar o ben i denna varovagn så bestämde flickan om de skulle svänga höger eller köra rakt fram. Det kokte i mig, men så tänkte jag att flickan kan ha något dolt fel eller ett funktionsfel som inte syns. Jag slutade kolla på dem o började handla mitt eget, men den här kundvagnen förföljde mig vart jag än gick. Det var jobbigt att se och höra på mamman o flickan. Jag betalade o vilka mötte jag i dörren ut, jo kära mamman o flickan. Mamman använde ett nerdvärderande språk till flickan o flickan gav igen med ett fult språk som inte lämpar sig att skriva här. Borta vid kundvagnarna säger mamman in i bilen med dig din lilla horunge....What, hörde jag rätt...........Vänder mig om o säger till mamman.....trevligt språk du använder o du jag tror inte äpplet faller långt från trädet...sa jag o gick. Jag var rosenrasande o tänkte att varför kan jag inte hålla munnen.....varför var jag lika låg som mamman??? fast jag inte tog de fula orden i munnen så kanske jag sårade mamman? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0