Semester😀

Ja dĂ„ e det semester, första hĂ€rliga dagen med solsken in i förtĂ€ltet. Svettas medan man Ă€ter frukost Ă€r man inte van vid, eller hur. I eftermiddag ska vi ha lite aktiviteter pĂ„ campingen sĂ„ hoppas solen stannar pĂ„ himlen. Senare pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ ska jag njuta av gott vin för nu ska kroppen varva ner. Har Ă€ndĂ„ inte varit sĂ„ farligt att jobba, för det har inte varit varmt o svettigt i köket precis. Har en saknade kĂ€nsla i kroppen idag,♡saknar mina barnbarn. Hur e det möjligt att sakna dem sĂ„ det gör ont i hjĂ€rtat. Jag har ju förmĂ„nen att ha dem nĂ€ra. Man kan ju va hönsmamma kan man vara höns mormor/farmor? NĂ€r jag fĂ„r denna saknad tĂ€nker jag pĂ„ alla som har sina barnbarn lĂ„ngt bort o de ses kanske bara ett par gĂ„nger om Ă„ret. Ja hade dött. Jag blir nĂ€stan tĂ„rögd nĂ€r ja tĂ€nker pĂ„ det. AlltsĂ„ jag Ă€r lycklig som har de sĂ„ nĂ€ra. Nu Ă€r kaffet klart. Vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0